Dean's List Award Ceremony UniKL Business School

Assalamualaikumm kesayangan saya.
fuh fuh fuhh berhabuk dah blog ni. tak berapa sempat nak hupdate. mcm salah je ayat. umm takpe lah. heee. entry kali ni nak cerita psl dean list award semalam 5 April 2014. tema hitam putih. heee

semalam seawal 6.30 aku bangun bersihkan diri dan buat ape yang patut, iron baju kemas beg. siap punye siap kul 7.45 aku keluar rumah amek thusi n cheq. hujan pulak haritu. so, aku amek lah dorang. then parking kt city campus. ouh yeah, dean list award ni buat kt unikl city campus kt keyell jgk lah. smpai je bestari hall tu, makeup2 dlu. orang yg kena makeup kan aku memandangkan aku tak reti make up sendiri :3 sedihhh. dancer pun tak reti make up. bkn ape, tak berkesempatan lagi nak belajar. heee. then dga president unikl berucap, dekan berucap then start la ktorg amek award. ada dua session event ni disebabkan kekurangan tempat nak duduk. pelajar yg dekan dlm 400 lebih. banyak kannnn. salah satu tu aku lah. hihi. Alhamdulillah rezeki :D bila session satu hbs, sanggar emas ubis kena perform lagu we r unikl. ada enam org je yg nari sbb pentas kecik. heee. yg perform, aku, ikin, alin, cheq, farah n thusi. lepas ktorg nari tu, ada persembahan busking pulak. tak ingt dorg nyanyi lagu ape :3 then session dua mula pulak. bg2 award sume then hbs laaa program tuuu. semua yg dean list dpt la sorg satu niasi beriani. sedap wehhhh. hahaha. aku dpt dua ah. sbb aku menari sekali. ingt menari free keee :p hahaha. then selfie ngn dancers, ngn doclan, ngn JPM sume. amek gmba kt atas pentas. kira asal nmpk org tga nak selfie, aku pun join sekali. hahaha. then hbs tu balik laaaaaaa. org amek award pkai formal, aku pkai baju nari je amek award atas pentas. brutal wehhh. hahahaha

nahhh belanja sket 2 3 gambar :p
















video je tak upload lagi kt youtube. insyaAllah kalau ada masa nnt ^^
kbaiii dah hbs cerita :p hihi 


Post a Comment

4 Comments

  1. Hai, saya bakal jdi warga unikl ubis intake sept ni. Boleh awak suggest kn saya rumah sewa yg secure utk saya stay after finish sem 1. May i know u stay rumah sewa mana? Mostly kt mna tmpt student prmpuan stay after stay dkt jln tandok. Tq ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai. Welcome to ubis. Saya suggestkan plazarah. Dekat pun dekat ngn campus. Saya stay kt wisma abbas dengan akak2 senior yg dah nak hbs. Ada je yg stay kt keramat or gurney height. Kondo orion pun boleh. Belakang kampus je. Biasanya kt fb unikl nnt ada yg akan carik housemate baru. So, boleh lah masuk join dgn dorg. No worries. Kalau nak carik satu rumah duduk dengan classmates ke pe mmg akan susah sikit. Tp kalau setakat kita sorg should be no problem. Byk je kt fb unikl tu :)

      Delete
    2. Oh yeke. Tqsm for ur info, really appreciate ☺

      Delete