It's LIFE wehhh!

Harini hari khamis bersamaan 24 April 2014. Ya, aku sekarang ada dalam class dan mengupdate blog. Kenape? Class dan subject yang aku rasa susah nak masuk dlm kepala otak aku. Hmmm. Cls ape? Ckup la korang tawu as MF. 3 jam. 180 minit. Kekdg aku rasa mcm kalau tak masuk cls ni pun takpe. Sbb ape? Ilmu yg dia ajar tak termasuk dalam kepala otak aku. Aku pun taktwu kenapa jadi ceni. Hmm

SERABUT. Dlm kepala otak aku ni rasa mcm ada pelbagai jenis dawai yg menyesakkan kepala otak aku. Dawai yg tak boleh nak dielokkan. Pernah kau orang rasa cenggini? Itu lah yang aku rasa sekarang. Ouh yeah, bkn selalu aku cenggini. Bila dah nak dekat final je. Every sem cenggini. Stress. Tension. Semua ada. Rasa mcm nak hantuk kepala kt dinding je. Bagi semua problem hilang. Kekdg rasa mcm nak tidurrrrrrr je. Dgn harapan bila aku bangun, semua prob aku hilang.

Well, its LIFE. tipu lah kalau takde masalah kannn. Tipu lah happy sentiasa. Aku, student, masalah yg aku selalu nak kena hadap ofcourse assignment yg berlambakkk. Quiz, test. Ahhh serabuttt. Tu belum masuk lagi dgn malas aku. Aku selalu tewas ngn malas aku. Malas yg boleh menghancurkan masa depan aku sendiri.

Okay dear self,
Pleaseeeeeeeeeeeee lawan malas kau. Lawan sehabisnya. Tak lama weii. Sebulan jeee wehhh. Fight! Fight! Fight! Really need uolss punye support :'D

Okay, enough. Ingin cuba utk focus dlm cls ni menagih ilmu MF.

Sekian.

posted from Bloggeroid

Post a Comment

0 Comments